Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте.
    много съм се навил на 156 фейслифт но бензиновите модели както знаем не са много оферта (JTSварианта) и затова заглеждам дизели и макар и рядко изскачат и 2.4 мултиджет,та въпросът ми е (зададох го по рано и в 156 раздела,но май тук е по-точното място понеже има повече 166 с този мотор)...

    "някой може ли да ме просвети за предимствата и недостатъците на 2.4multyjet 175 к.с спрямо старото 10 клапаново 2.4jtd.
    Говоря за надеждност,цени за поддръжка,разход и тн"
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Привет колега 10 клапанния JTD е доста издържлива машина,така че няма причина и 20 клапанния да не е,но все пак всичко зависи как е падържана колата.Разликите са повече в главата и новия мотор е с хидравлични повдигачи,а нашите са с пулове както сме коментирали.За цени и подръжка нека някой по вещ от мен да каже.Поздрави.

      Comment


      • Формула за определяне на дебелината на регулиращата шайба:

        N=T+(A-S)

        N- дебелина на новата регулираща шайба

        T- дебелина на старата регулираща шайба

        A- съществуваща хлабина

        S- необходима хлабина
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Помощ

          моля за малко помощ
          как да разбера дали имам окабеляване за cd changer
          (колата маи няма фабрично)
          Attached Files
          sigpic
          Alfa Romeo 166 V6 Turbo
          FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

          Comment


          • На снимките, които си дал не виждам да имаш. Ако има, то ще е откъм страната на плюсовия проводник на акумулатора. Характерното е това, че на края на кабелната форма се виждат ясно 2 чинча.

            Кабелът откъм cd устройството изглежда така:

            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:24.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              На снимките, които си дал не виждам да имаш. Ако има, то ще е откъм страната на плюсовия проводник на акумулатора. Характерното е това, че на края на кабелната форма се виждат ясно 2 чинча.

              Кабелът откъм cd устройството изглежда така:
              ами и аз предположих ама не ги намирам
              мерси все пак
              ще разглабям за да разбера
              sigpic
              Alfa Romeo 166 V6 Turbo
              FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

              Comment


              • Първоначално публикувано от tahi Покажи съобщение
                ами и аз предположих ама не ги намирам
                мерси все пак
                ще разглабям за да разбера
                Най добре е да изкараш ICS-а и да погледнеш дали ги има двете букси с които въпросният кабел се включва в него:




                Ако ги няма, значи няма и кабел.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Привет колега 10 клапанния JTD е доста издържлива машина,така че няма причина и 20 клапанния да не е,но все пак всичко зависи как е падържана колата.Разликите са повече в главата и новия мотор е с хидравлични повдигачи,а нашите са с пулове както сме коментирали.За цени и подръжка нека някой по вещ от мен да каже.Поздрави.
                  Предвид това за повдигачите,предполагам работата на мотора е доста по-тиха.. или бъркам.
                  За цените,и по-специално за маховика ,поразгледах и ... майко мила той да нее златен бре- на Люк в Ибей 600 паунда,а се чудех защо е така разисквана темата за подмяната му с обикновен
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Нашите работят доста меко,чувал съм дизели от прехвалени марки които са като каменортошачки,но предполагам че новия мотор е още по култивиран предвид факта че би трябвало да работи и на по високо налягане на горивото.

                    Comment


                    • Хммм наистина се надявам силно да са сполучливи и мисля да си купя. Само да продам алфуната и ще взема друга алфуна , все пка нали е заразно - Алфа вирус
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Не знам дали може да се очаква това 20 клапановия мотор да е по-безшумен от 10 клапановия. Все пак 2 разпределителни вала и двойно повече клапани..........


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Това колко са валовете и клапаните едвали ли е критерии за безшумност,ако беше така Ладите и Москвичите щяха ма мъркат.Това на шега разбира се.
                          Намери си кола която да те кефи и да е в добро състояние и си ти,всичко друго е въпрос на късмет

                          Comment


                          • Кой бяга от клапани, колкото повече толкова повече По-добре с по 4 на цилиндър много ясно
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                              Това колко са валовете и клапаните едвали ли е критерии за безшумност,ако беше така Ладите и Москвичите щяха ма мъркат.Това на шега разбира се.
                              Намери си кола която да те кефи и да е в добро състояние и си ти,всичко друго е въпрос на късмет
                              Е с т'ва последното изречение съм най-съгласен..евла
                              sigpic
                              Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
                              Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

                              Comment


                              • хах то е ясно че ще е така. Аз и сегашната си алфа като купих ми викаха "ти луд ли си " и такива разни,ама 5-та година и се радвам и си карам като пич,просто вече искам по-нова,а иначе тези които се смяха смениха по няколко "хубави" коли.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X